Náhradní díly Jawa

Nově v obchodě

L050 Horní matice přední vidlice chrom
L050 Horní matice přední vidlice chrom
260,00 Kč
Přidat do košíku
A085 Víčko zadního kola JAWA -čz typ 352
A085 Víčko zadního kola JAWA -čz  typ 352
420,00 Kč
Přidat do košíku
B076 NÁKOLENICE JAWA 634
B076 NÁKOLENICE JAWA 634
590,00 Kč
Přidat do košíku
D063 Pás na nádrž - Bizon
D063 Pás na nádrž - Bizon
520,00 Kč
Přidat do košíku
L047 Hřídel brzdového pedálu Bizon
L047 Hřídel brzdového pedálu Bizon
260,00 Kč
Přidat do košíku
A084 Rozpěrka zadního kola Pérák 250/350
A084 Rozpěrka zadního kola Pérák 250/350
120,00 Kč
Přidat do košíku
B075 Průchodka sytiče ČZ 150C
B075 Průchodka sytiče ČZ 150C
70,00 Kč
Přidat do košíku
D004 Kryt řetězu - Sportka 19"kola model 590/361
D004 Kryt řetězu -  Sportka 19
2140,00 Kč
Přidat do košíku
D003 Kryt řetězu - Panelka
D003 Kryt řetězu - Panelka
1980,00 Kč
Přidat do košíku
Pionýr se po 50 letech vrací Tisk E-mail

Nový PionýrPraha (MF Dnes, 6.9.2006) - Motorka Pionýr zvaná Pařez, která byla před padesáti lety snem všech českých teenagerů, se vrací na trh.

Včera se začala prodávat modernizovaná kopie tohoto motocyklu s názvem New Pionýr. Stroj se od svého předchůdce příliš neliší. Jedním z nejpatrnějších rozdílů je kromě mírně odlišných tvarů to, že pionýra nyní pohání motor Honda.

Výrobcem nového „pařeza“ je firma Motoscoot. Včera motocykl oficiálně představila před Národním technickým muzeem v Praze. „Chtěli jsme dát národu retro motorku, která byla ve své době velmi oblíbená,“ říká ředitel Motoscootu Milan Večes s tím, že už je rezervováno asi 140 z limitované série 555 kusů. Cena pionýra z této edice je 38 555 korun. Na trhu bude i levnější sériová verze za 28 890 Kč.

Nápad vyrábět nového „starého“ pionýra, který stál v padesátých letech dva tisíce korun, měl podle Večese majitel firmy Pavel Brída. Ten se dohodl s Jawou ze skupiny kolem podnikatele a automobilového závodníka Antonína Charouze, jež vlastní značku, a založili alianci firem. Ta pak model vyvinula.

Nový pionýr se paradoxně vyrábí v Číně, kde Motoscoot loni otevřel novou továrnu.

„Zisk z pionýra nebude tak velký jako z běžných motorek. Je to prostě spíš nostalgie pro pány nad čtyřicet let,“ dodal Večes.

Image  Image

 

Technická data

motor jednoválcový čtyřtakt, vzduchem chlazený licence HONDA MONKEY)
Motor lze upravit i na obsah 72 ccm, 80 ccm, 110 ccm a 125ccm (12,5 koně a max. 105 km/h)
Tyto úpravy jsou ale určeny jen pro závodní účely !!!
výkon 2,6kW / 8600ot/min
rám jednosedadlový typ,
+ dvousedačka a dobové zadní světlo
zapalování C.D.I. bezkontaktní
start nožní páka
převodovka manuální (4 rychlostní)
váha (poh.) 76 kg
reál. spotřeba 1,4 lt/100km BA-95N
objem nádrže 2,8 lt (rezerva je 0,8 lt včetně)
brzdy obě čelisťové
akumulátor 6V – 4 Ah
max. rychlost 62km/hod (umí ale i 80 km/hod)
rozměry 1780mm D, 670mm V, 980mm Š
pneumatiky 2 1 x 17 P, 2,5 x 17 Z
homologace euro 3 (nejpřísnější norma), homologace platí o pro dvousedačku
barvy limitovanou edice prvních 555 kusů je v originalni jawácké barvě se zlatou linkou a replikou hnědého původního sedla
 

:: Přihlášení­ ::






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!
CK Rajbas - dovolená na motorce

spacer.png, 0 kB
Povinné ručení online | Havarijní pojištění | Pojištění vozidel | Poviné ručení | Pojištění | Filmy ke stažení | Povinné ručení porovnání | Porovnání povinného ručení | Písničky s akordy | spacer.png, 0 kB