Náhradní díly Jawa
Diskuze
Vítej, Host
Prosím Přihlásit nebo Registrovat.    Zapomněli jste heslo?
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 (1 zobrazeno) (1) host
Jdi dolů Odeslat odpověď Oblíbené: 0
TÉMA: Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957
#4857
Uďa (Uživatel)
Platinum Boarder
Příspěvky: 624
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Pohlaví: Muž udamerotin1 TatranManetKlub l.opletal@seznam.cz Místo: Olomouc Nrozeniny: 1973-01-31
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 12 Years, 8 Months ago Karma: 12  
6,3 až 6,9 je málo, potom to nestíhá dobíjet baterku, s takovím proudem to je schopné sotva uživit světla. Bylo by potřeba přeštelovat relátko!
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
 
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4858
Jawa kývačka (Uživatel)
Fresh Boarder
Příspěvky: 13
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 12 Years, 8 Months ago Karma: 0  
jenomže já jezdím na první polohu coš je bez světel tak to by měl dobíjet ale mě to jede s baterky.Nemáš náhod jak to poštelovat mám ještě to dobíjení na zapalování jinak uhlíky tak jsou dobrý
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4859
Uďa (Uživatel)
Platinum Boarder
Příspěvky: 624
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Pohlaví: Muž udamerotin1 TatranManetKlub l.opletal@seznam.cz Místo: Olomouc Nrozeniny: 1973-01-31
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 12 Years, 8 Months ago Karma: 12  
To doma na koleně jen tak neuděláš. To bude chtít přeměřit na stolici. U nás v okolí Olomouce, mám člověka co to dělá, ale nevím odkud jsi ty. Když tak pošli e-mail
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
 
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4969
valtr81 (Uživatel)
Fresh Boarder
Příspěvky: 15
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 12 Years, 5 Months ago Karma: 0  
Ne neukazuje (jentak lehce se to hybe kolem nuly). Dela to bordel. Musis ho vyndat.

lupo napsal:
QUOTE:
Mám podobný problém z ampérmetrom (závity cievky sa dotýkajú a skratujú).
Moja otázka:
Ked si prepojil svorky 51 a 30 dratkom je ampérmeter funkcný a ukazuje rucicka výchylku + -?
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4970
valtr81 (Uživatel)
Fresh Boarder
Příspěvky: 15
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 12 Years, 5 Months ago Karma: 0  
Je to funkcni ten ampermetr? Muzu se do toho taky pustit?

lupo napsal:
QUOTE:
Pred casom som tento problém konzultoval so starsím elektrikárom a ten mi poradil aby som tú cievku vyrobil na novo z lakovaného medeného vodica rovnakého priemeru. Tak som to skúsil. Vyrobil som si "kopyto" na ktoré som presne navynul cievku podla starej. Povrch cievky som este raz dal prelakovat elektrolakom. Cievku som nanovo zaletoval do ampérmetru a potom som skúsal jednosmerným napetím 6V s odberom cca 25 W a výchylku to ukazovalo. Opravený ampérmeter caká na skusku v motorke lebo zatial skladám motor. Zdá s ze to bude fungovat. Uvidíme.
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4971
valtr81 (Uživatel)
Fresh Boarder
Příspěvky: 15
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 12 Years, 5 Months ago Karma: 0  
Vadi nejak celymu zapalovani, kdyz tam nemam dlouhodobe ten ampermetr a mam to propojeno pouze kabelem?
A jeste otazka je mozny, aby se rotor sam odbudil (nebo pomalu ztracel nabuzeni?)
Protoze po lonske oprave a vyborne funkcnosti cca 3000km se uz zase dostavam zatim k blize neurcenym problemum se zapalovanim.
Problem je takovy, ze mi to jede a sviti, ale postupne (cca do 100 km) se vystavi baterka a musim dojet na polohu bez baterky (poloha klicku 5 - podle knizky).
Dalsi takovy paralelni problem ktery s tim souvisi a ted se naposledni chvili projevil jeste intenzivneji. Baterka drzi (jedu kratkou vzdalenost), ale prestane mi jet levy valec v nizkych otackach (start, rozjezd, krizovatky, prujezd vesnici rychlosti kolem 50 km/h). Vyresim to vzdy prepnutim na 5 polohu, vytocenim do otacek nez se to chytne a pak to muzu prepnout zpet. Jen vyjimecne se mi to podari roztocit i se svetlami. (I kdyz ma pocit, ze uplne naposled ten levy valec blbnul na tu 5 polohu.)
Promeroval jsem inducky a leva ma na primaru 2 ohmy a na sekundaru 6,4 kiloohmu. Prava ma na primaru 2,2 ohmu a na sekundaru 6 kiloohmu. Obe jsou rok stare. Jsou ty hodnoty v poradku?
Nejaky rady a postrehy? Predem dik.
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
Jdi nahoru Odeslat odpověď
Poháněno: FireBoardstáhnout poslední příspěvky do počítače

spacer.png, 0 kB
Povinné ručení online | Havarijní pojištění | Pojištění vozidel | Poviné ručení | Pojištění | Filmy ke stažení | Povinné ručení porovnání | Porovnání povinného ručení | Písničky s akordy | spacer.png, 0 kB