|
Re:kyvacka x panelka 15 Years, 8 Months ago
|
Karma: 12
|
Přečetl jsem si co ti napsali a musí zkonstatovat, že píšou pravdu! Co se týče olejů nevím co je ta značka Motul, ale já osobně požívám Schell 2T, prodává se za 105,- Kč litr a já mažu normálně 1:40. Mám naježděno něco okolo 6000 Km a po karbonu ani známka. Prostě být tebou, tak si vyberu nejlevnější alternativu polosintetiky do dvoutaktu a tu začnu používat. Také jsem chviku používal Mogul, ale je dražší a stejné vlastnosti jako Schell.
|
|
|
|
|
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
|
|
Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
|
|
Re:kyvacka x panelka 15 Years, 8 Months ago
|
Karma: 0
|
U těchto kvalitních olejů můžeš mazat i míň, než udává výrobce, který doporučoval poměr s použitím M2T. Ten Motul nemá nic společného s Mogulem, je to tuším anglický olej, konkrétně tenhle polosynťák 510 stojí 180 Kč/ litr, obsahuje protikouřové přísady a opravdu žádný modrý oblak se nekoná. Pokud by na tebe byl moc drahý, můžeš použít z Motulu např. typ 210, což je minerál, ten jsem viděl za 120 Kč/ litr, nebo jak píše Uďa ten Shell, či cokoliv jiného, rozhodně to bude pořád o 100% lepší než M2T. Kamarád používá Castrol 2TS, je to takový červený olej, litr je kolem 110 Kč a také maximálně spokojen. Já používám tu polosyntetiku protože jsem na ni najel hned od GO motoru mojí 350/634, místo doporučeného poměru 1:33 v návodu k obsluze mažu 1:50 a bez nejmenšího problému. 
|
|
|
|
|
Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
|
|
Re:kyvacka x panelka 15 Years, 8 Months ago
|
Karma: 12
|
Možná jsem moc opatrný, ale já mažu pořád v doporučeném poměru 1:40 a na zajíždění 1:33. Zatím se mi to vyplatilo. Jinak na každé pumpě Schell je ten olej co používám k dostání, je v takové zelené flašce.
|
|
|
|
|
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
|
|
Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
|
|
Re:kyvacka x panelka 15 Years, 8 Months ago
|
Karma: 0
|
Máš naprostou pravdu, nechci tím nikoho nabádat, aby mazal málo, já to tak udělal až po mnoha zkušenostech od lidí, kteří mají stejný typ motorky, navíc v návodu doporučují záběh 1:33 a běžný provoz 1:40, poměr na záběh jsem dodržoval a pak teprve postupně přešel přes 1:40 po záběhu na 1:50 a tam už také zůstanu.
Navíc u 634 jsou už pístní čepy v jehlových ložiscích a mám vyleštěné mazací kanály, takže při kvalitě té polosyntetiky co používám a při mém stylu jízdy (pohodovka, max. 90 km/h) si myslím, že motoru žádné nebezpečí nehrozí. 
|
|
|
|
|
Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
|
|
Re:kyvacka x panelka 15 Years, 8 Months ago
|
Karma: 12
|
Tak to je v pohodě! Jen jsem chtěl předejít tomu, aby někdo, na základě našich rad, zadřel motor a pak nás proklínal do desátého kolena. Já jsem taky u svojí 250/353 mazal 1:50, ale před renovačkou. To jsem totiž vě´děl, že jsou v motoru královské vůle. Na svém druhém stroji Manet 125 mažu 1:40 a když byly letos ty vedra, tak jsem dával raději ještě trochu víc. Vyplatilo se to.
|
|
|
|
|
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
|
|
Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
|
boss (Uživatel)
Junior Boarder
Příspěvky: 39
|
Re:kyvacka x panelka 15 Years, 8 Months ago
|
Karma: 0
|
Ja tedka svoji 250/353 zajizdim po vybruse a liju tam olej shell do motorovejch pil a krovinorezu. Je to pro tezce namahane dvoutaktni motory. Pred tim jsem to lil do 125/355 v pomeru 1:33, a hnal jsem to furt do kopcu po lesnich cestach ve dvou na jednicku a vzdycky v pohode. Celkem to ani moc nekouri a stoji to neco pres kilo. Jinak si myslim, ze normalni m2t do techto motooru urcite staci, akorat to kapku vic kouri.
|
|
|
|
|
Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
|
|